Plantejar en forma d'enigma si es poden deduir un conjunt de signes d'un altre conjunt de signes i establir una breu discussió entre tota la classe:
1.- ¿Podem deduir §§§ d' §?
2.- ¿i § de §§§?
3.- ¿i ß de §§§?
La tendència dels alumnes és respondre que depèn del que signifiquin, i l'objectiu d'aquesta activitat és mostrar que quan treballem amb derivacions lògiques no fem servir els significats per a res. El que importa són només les regles de derivació.
miércoles, 3 de mayo de 2017
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Les màquines de Turing
Turing Bomber Machine Codebreaker Alan Turing és probablement l'ultim d'una llarga saga de pensadors que van formar part d'...

-
Benvinguts a la bitàcola lògica formal per a primer de batxillerat. Un dels objectius principals d'aquesta unitat és proporcionar el ...
-
El jove que havia enfonsat la carrera de Frege, Bertrand Russell, va patir en pròpia carn la maledicció de la paradoxa que portava el seu no...
-
Euclides és el pare dels sistemes axiomàtics. Va viure a la Grècia antiga, poc després d'Aristòtil, i sembla que la seva vida es desen...
No hay comentarios:
Publicar un comentario